• Uroczyste zakończenie roku szkolnego klas IV

• Wszystko kiedyś się kończy. 28 kwietnia 2023 r. naszą szkołę opuścił kolejny rocznik absolwentów.

W trakcie akademii z okazji zakończenie roku szkolnego klas maturalnych 2022/2023 mogliśmy wysłuchać przemówień pani dyrektor Bożeny Rosłoń, przedstawiciela Rady Rodziców, przedstawicieli absolwentów oraz przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego. Pani Ewa Lubianiec w imieniu Zarządu Powiatu Piaseczyńskiego wystosowała do absolwentów specjalny list z gratulacjami.

Pani dyrektor Bożena Rosłoń wręczyła uczniom wykazującym się szczególnymi osiągnięciami w edukacji jak i zajęciach pozaszkolnych nagrody ufundowane przez Radę Rodziców i Starostwo Powiatowe w Piasecznie.

Świadectwa ukończenia szkoły wręczono wszystkim abiturientom.

Uroczystość uświetniły występy szkolnych zespołów: wokalno-muzycznego i tanecznego.

Wszystkim absolwentom dziękujemy za wspólnie spędzone ostatnie 4 lata i życzymy powodzenia podczas egzaminów maturalnych.

• Relacja z pierwszych dni stażu

• W dniu 14 kwietnia br. grupa 31 uczniów naszej szkoły rozpoczęła swoją przygodę w Portugalii. Wyjazd ten został zorganizowany w ramach projektu Erasmus+ Po prostu staże nr 2022-1-PL01-KA121_Vet-000056939. Po przylocie do Porto przywitała nas osoba reprezentująca organizatora projektu w Portugalii firmę Eduplus - powitanie składało się z kilku słów o naszym stażu oraz przeprowadzeniu nas przez lotnisko do autokaru.

Po prawie godzinnej jeździe trafiliśmy do miejsca naszego pobytu, czyli do hotelu w uroczym mieście Braga. Zostaliśmy zakwaterowani, wychowawcy zapoznali wszystkich z regulaminem pobytu, a kolejnego dnia po śniadaniu poszliśmy obejrzeć miasto bliżej - piękne ulice, uliczki i zaułki, oraz przepiękny Ogród Santa Barbara. Poczuliśmy fantastyczny klimat Portugalii i z niecierpliwością oczekiwaliśmy rozpoczęcia staży w portugalskich firmach. ​​​​​​

Trzeciego dnia naszej przygody w Portugalii odwiedziliśmy przepiękne Porto i miasteczko Gaia. Mieliśmy niesamowita okazję zobaczyć zjazd motocykli, przepłynąć się łódką, przejść się dwupoziomowym mostem Ludwika I i zobaczyć najpiękniejszą stację kolejową w całej Portugalii.

Było fantastycznie! Filmik z wyjazdu do Porto

• Logo muzeum
          • W Muzeum Neonów

• W dniu 03.04 klasa 2Tr  wybrała się na wycieczkę do Muzeum Neonów  w ramach rozwijania kompetencji zawodowych.

W trakcie zwiedzania poznaliśmy historię neonów, ich funkcję w architekturze miast. Dowiedzieliśmy się jak powstają i co powoduje, że świecą na różne kolory. Zobaczyliśmy te najstarsze i te trochę nowsze. Po zwiedzaniu podzieliliśmy się na grupy, aby pracować nad wersją neonową znanych marek.

Po zakończonym warszatcie mieliśmy czas na zrobienie pamiątkowych zdjęć. Uważam, że wycieczka była ciekawa, a zdobyta wiedza przydatna w zawodzie technika reklamy.