• Na staże po kwalifikacje - Grenada, Hiszpania

• Kolejna grupa uczniów rozpoczęła staż w Hiszpanii.

Oto relacja z pierwszych dni pobytu na stażu:

Dnia 11.09.2021 r. wystartowaliśmy z Modlina do gorącej Hiszpanii. Wylądowaliśmy na lotnisku w Madrycie i stamtąd ruszyliśmy w pięciogodzinną trasę autokarem do malowniczej Grenady. Zakwaterowaliśmy się w dwóch apartamentach, w zadbanej i zielonej okolicy blisko centrum.

W trzecim dniu wyjazdu spotkaliśmy się z organizatorami projektu M.E.P Europrojects Grenada i otrzymaliśmy niezbędne informację dotyczące stażu oraz wskazówki związane z poruszaniem się po mieście. Otrzymaliśmy również karty miejskie, które pozwoliły nam sprawnie dotrzeć na praktyki.

Następnego dnia po przylocie pojechaliśmy na wycieczkę do Malagi. Zwiedziliśmy malownicze miasto, zabytkowy zamek oraz teatr romański. Niektórym udało się również odwiedzić muzeum Picassa! Mieliśmy również okazję pływać w Morzu Śródziemnym i dobrze się bawić. Następnego dnia wraz z przewodnikiem spacerowaliśmy po Grenadzie.

We wtorek 14.09.2021 r. spotkaliśmy się po raz pierwszy z naszymi pracodawcami, a po południu pojechaliśmy do Alhambry. To miejsce zauroczyło wszystkich swoim pięknem oraz wspaniałą architekturą. Tego nie da się opisać słowami. Zobaczcie sami na zdjęciach, które postujemy na naszych social mediach.